0232 233 387 info@consultmed.ro

Chestionar de satisfacție a pacientului și/sau aparținătorului

1. Cât de mulțumit sunteți de modul de comunicare, adresare de către personal?

2. Cât de mulțumit sunteți de calitatea lenjeriei din spital?

3. Cât de mulțumit sunteți de activitatea și implicarea personalului medical care v-a îngrijit?

4. Cât de mulțumit sunteți de curățenia și ambientul din spital?

5. Cât ați fost internat vi s-a recomandat să cumpărați medicamente sau alte materiale sanitare?

6. Ați primit explicatii clare cu privire la diagnostic, investigațiile ce urmează să le efectuați și tratamentul pe care îl veți urma (medicamentos/fizioterapic)?

7. Ați recomanda unei persoane apropiate să se trateze la acest spital?

8. Starea dumneavoastră de sănătate este mai bună la externare?

9. Vi s-au solicitat bani sau atenții de către medici sau asistente?

10. La internare ați primit și semnat acordul informat/consimțământ pentru investigații și tratament?

11. Ați primit informații despre drepturile și obligațiile dvs. ca și pacient/aparținător?